Read More

2)
今天终于开始读书,准备即将来临的考试。早上一起床,我先玩电脑游戏,接着便开始温习功课。我勤奋地读书,从十二点到四点。由于觉得闷了,我和我的妹妹编导游泳池游几圈。我现在非常担心我能够在考试中考到好成绩吗。我现在已经在加拿大,这里的麦当劳的食物非常便宜,分量又大。这里四处都是高山,山顶都有雪,景色非常美丽。旅店的床也非常舒服,我躺下就想睡。后天我就要上路了,爸爸要带我们到 "Whistler" 去滑雪。

最近我一直有点赛鼻,使我觉得不舒服,吃了药也没有效果。最近我也常常到 www.ign.com 读那里的文章。今年即将出很多电脑游戏,而且都看起来非常好玩。我认为自己非常贪心,因为我想买全部。今年是高中一,不能随随便便对待功课,所以我不能疯狂地玩,真扫兴。我正在劝我的父母移民到美国,因为我比较喜欢美国。这里能滑雪,有四季,地方也非常美丽。而且这里的屋子大,价钱也便宜,车也很便宜,生活费也不比新加坡贵。我也要在这里读大学,希望能进 Stanford University 或 Princeton University。如果我想进这些大学,我就要非常用功。想了就头痛。

Another thing that drives me crazy is TYPING CHINESE!!! Gosh, its irritating. ANyways, nothing much happened, besides me starting my Mid-year revision. Ate at Olive Garden today for dinner. Man, the waitress serving my family was BEAUTIFUL! She's also very cheerful and friendly, haha, chatted abit. My mom was like "wanna take photo with her?" Woah, then must tip more haha. But we did not in the end, would be kind of weird.

Heading up to whistler soon, where I can finally start skiing. Tomorrow is another study day. Sad. Feel like watching GHost Rider on TV. ANyway, I so miss her. Ok, i have no idea what to post. Oh, I am currently working on persuading my dad to emmigrate to the US.